پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119739
خوروش: مذاکرات رسمي را با آندو آغاز مي‌کنيم
تاریخ انتشار : 1393/09/16 10:35:54
نمایش : 1115
سرپرست تيم فوتبال سپاهان گفت:‌ اگر تيموريان از استقلال برود، مذاکرات رسمي را با اين بازيکن آغاز خواهيم کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، رسول خوروش در مورد وضعيت مذاکره با آندرانيک تيموريان و بحث حضور چشمي هافبک صبا در سپاهان گفت: موضوع حضور چشمي در سپاهان منتفي شده و ديگر به اين مسئله فکر نمي‌کنيم. در مورد تيموريان هم بايد بگويم که او هنوز بازيکن استقلال است و اين درست نيست با بازيکني که تحت اختيار يک باشگاه ديگر است مذاکره کنيم. اگر آندو از استقلال برود، مذاکرات رسمي را با اين بازيکن آغاز خواهيم کرد.

او در پاسخ به اين سوال که در فصل نقل و انتقالات چند بازيکن را جذب خواهيد کرد، اظهار داشت:‌ قرار است دو بازيکن در پست هافبک جذب کنيم و بعيد مي‌دانم در پست‌هاي ديگر بازيکن بگيريم.

خوروش در مورد برد سپاهان مقابل پيکان و رسيدن زردپوشان اصفهاني به يک قدمي صدر جدول و حضور در کورس قهرماني عنوان کرد: هر چند جدايي حمودي و خليل‌زاده و مصدوميت نويدکيا به سپاهان ضربه سنگيني زد ولي به هر حال تيم ما امسال هم مدعي است و تيم ما بيدي نيست که با اين بادها بلرزد. تا هفته آخر به قهرماني فکر مي‌کنيم.
 
کد مطلب: 590 پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html